لینکران شیراز

نمایندگی مستقیم لینکران در شیراز

لینکران شیراز

نمایندگی مستقیم لینکران در شیراز

لینکران مفتخر به دریافت تندیس برترین تولیدکننده محصولات نوین صنعت ساختمان از دستان با کفایت وزیرمحترم صنعت و معدن می باشد.
تولیدکننده عایق الاستومریک، ساپورت تاسیسات، پروفیل فولادی گالوانیزه، فلنج کانال، لرزه گیر و ....

طبقه بندی موضوعی

عایق رنگی الاستومری inspire

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۴۹ ب.ظ | linkran shiraz | ۰ نظر

بنا به گزارشات گروه صنعتی لینکران خط تولید عایق رنگی الاستومری با نام تجاری INSPIRE طراحی و به مرحله تولید انبوه و عرضه رسیده است

عایق های اینسپایر با توجه به خاصیت های فیزیکی و شیمیایی خارق العاده بسیار مورد توجه پیمانکاران و مهندسین خارجی و ایرانی قرار گرفته است. عایق اینسپایر از خانواده عایق الاستومری می باشد. همانطور که قبلا اشاره و بررسی شد، شرکت فن آوران نصب تاسیسات پارسیان ( فن تاپ ) وابسته به گروه صنعتی لینکران تنها شرکت در ایران است که عایق الاستومریک را از صفر تا صد در ایران تولید میکند. عایق اینسپایر لینکران در رنگ های قرمز آبی و سبز می باشد. که هر کدام دارای خواص و ویژگی های خاص خود هستند. 

عایق رنگی الاستومری اینسپایر

بنا به گزارش سازه پایدار الهیه ، عایق های اینسپایر لینکران، تمام ویژگی ها و صفات عایق الاستومری لینکران را به ارث برده اند. عایق های inspire با توجه به رنگ بندی خاصی که دارد در موارد استفاده متفاوت هستند. به فرض مثال یکی از مورادی  که عایق سبز رنگ  اینسپایر رامتمایز میکند، خاصیت ضد حشره بودن عایق سبز رنگ اینسپایر است. برای دریافت اطلاع بیشتر در مورد انواع عایق INSPIRE با شماره های درچ شده در سایت تماس حاصل نمایید.

 

  • linkran shiraz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی