لینکران شیراز

نمایندگی مستقیم لینکران در شیراز

لینکران شیراز

نمایندگی مستقیم لینکران در شیراز

لینکران مفتخر به دریافت تندیس برترین تولیدکننده محصولات نوین صنعت ساختمان از دستان با کفایت وزیرمحترم صنعت و معدن می باشد.
تولیدکننده عایق الاستومریک، ساپورت تاسیسات، پروفیل فولادی گالوانیزه، فلنج کانال، لرزه گیر و ....

طبقه بندی موضوعی

عایق صدا لینکران ( سازه پایدار الهیه )

بی اغراق یکی از بزرگترین دغدغه های جامعه بشری امروز مقابله با سر و صدای محیطی فراوان امروز است. از آلودگی های صوتی کوچه و خیابان پر ازدحام گرفته تا سرو صدای ناشی همسایه ها در آپارتمان نشینی، همگی باعث سلب آرامش بشر شده است. ازین رو هولدینگ سازه پایدار الهیه تصمیم به عرضه انواع عایق صدا گرفت. عایق صدا سازه پایدار الهیه عمدتا از عایق های گروه صنعتی لینکران که تولید داخل است تامین می شود. برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت انواع عایق های الاستومریک از جمله عایق صدا شماره تماس های مندرج درون سایت مراجعه نمایید.

در ساخت اتاق آکوستیک با عایق صدا عوامل متعددی از جمله ضریب جذب صدا موثر است.  ضرایب جذب واقعی مواد بستگی به فرکانس دارد و مشخص می کند که میزان جذب صدا در بخشی یا یک سوم اکتاو به چه میزان است. برای مثال ضریب جذب یک کناف نیم اینچی در فرکانس 125 هرتز برابر با 0.29 است.

 

عایق صدا _ عایق صوتی _ سازه پایدار الهیه  _ محمدرضا نظری طراحی سایت و سئو

۱- عایق دو طرف صاف :

قابل استفاده به عنوان عایق صوتی خودرو، دیوار مشترک، عایق صوتی سقف آپارتمان، مکان های عمومی، جلوگیری از لرزش و صدا در سقف، حذف صداهای عمومی داخل آپارتمان، قطار، مترو، هواپیما، کانال انتقال هوا، کانال های فاضلاب، عایق صوتی برای ماینر، عایق صوتی درب، عایق شانه تخم مرغی ساده و حرارتی

ضمنا از عایق صوتی دو طرف صاف به عنوان عایق صوتی حرارتی در سالن ها به منظور جلوگیری از ورود گرمای خورشید در فصل تابستان و خروج هوای گرم در فصل زمستان به منظور بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه ها استفاده می شود.

۲- عایق شانه تخم مرغی

قابل استفاده برای صداگیری وسایل صنعتی، محفظه توربین ها، پمپ ها، ژنراتورها، کمپرسورها، مکان های عمومی مانند سالن های آمفی تئاتر، کنسرت ها و سینماها، استودیو ها و اتاق های ضبط صدا، سالن جلسات و کنفرانس، چاله و کابین آسانسور، عایق صوتی دیوار مشترک در آپارتمان، عایق صوتی روکار کف.

این نوع از عایق های صوت با توجه به شکل ظاهری شبیه به شانه تخم مرغ در یک سمت خود، به فوم آکوستیک یا عایق صوتی شانه تخم مرغی معروف هستند. این فوم ها می توانند طیف وسیعی از صداها با فرکانس های بالا را جذب کرده و از پژواک آن جلوگیری نمایند.

به دلیل حالت شش وجهی که دارند و در نتیجه سطح مقطع بیشتری که نسبت به حالت دو طرف صاف دارند، جذب فوق العاده ای داشته و اکثر اوقات به صورت نمایان (Expose) در پروژه ها و در حالتی که سمت تخم مرغی رو به منبع صوت باشد نصب می گردند.

نحوه اجرای عایق بر روی دیوار مشترک

دیوار مشترک یکی از اولین قسمت هاییست که در فرآیند عایق صوتی آپارتمان عایقکاری می شود.

به طور کلی دو روش برای عایقکاری وجود دارد که عبارت است از عایق صوتی روکار و داخل کار. در تصویر زیر می توانید سطوح محتلف یک دیوار مشترک را هنگام نصب عایق صوتی ببینید. 

محصول جدید سازه پایدار الهیه عایق پنلی ( شیت یا آکوستیک ) می باشد. عایق صدا آکوستیک انحصارا گروه صنعتی لینکران فقط در ایران تولید میکند . سازه پایدار الهیه عرضه کننده محصولات شرکت فن آوران آوران نصب تاسیسات پارسیان است. عایق صدا پنلی آکوتستیک سازه پایدار الهیه رو کار بوده و به همین دلیل مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

عایق صدا _ محدرضا نظری طراحی سایت و سئو _ عایق صوتی الاستومریک سازه پایدار الهیه لینکران

منبع : مقاله آکوستیک سازی با عایق صدا sazehpaidar.com