لینکران شیراز

نمایندگی مستقیم لینکران در شیراز

لینکران شیراز

نمایندگی مستقیم لینکران در شیراز

لینکران مفتخر به دریافت تندیس برترین تولیدکننده محصولات نوین صنعت ساختمان از دستان با کفایت وزیرمحترم صنعت و معدن می باشد.
تولیدکننده عایق الاستومریک، ساپورت تاسیسات، پروفیل فولادی گالوانیزه، فلنج کانال، لرزه گیر و ....

طبقه بندی موضوعی

درباره لینکران

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۴۹ ق.ظ | linkran shiraz | ۰ نظر

لینکران برند نام آشنای داخلی شناخته شده، تولید کننده مصالح نوین صنعت ساختمان است. که در مردادماه 98 لوح تقدیر و تندیس برترین برند تولیدکننده مصالح نوین صنعت ساختمان را از دستان با کفایت وزیرمحترم صنعت و معدن دریافت کرد. ناگفته نماند که لینکران قابل رقابت با برترین برندهای جهانی نیز می باشد.

نمایندگی انحصاری لینکران در شهر شیراز توسعه انرژی پارس با مدیریت مهندس ترکزاد می باشد.

لینکران

 فن آوران نصب تاسیسات پارسیان (فن تاپ) با تکیه بر دانش و تجربه گروه سازه پایدار(نماینده انحصاری شرکت LINK)، در سال 1397 به منظور طراحی و تولید قطعات لازم برای سیستم های نصب و ساپورت تاسیسات اقدام به تاسیس و تجهیز سایت پیشرفته، همگام با تکنولوژی روز دنیا در زمینی به مساحت 13000 مترمربع در شهرک صنعتی شمس‌آباد برای تولید مصالح نوین صنعت ساختمان با برند لینکران ، نمود.

حضور قدرتمند و موثر گروه سازه پایدار در عرصه صنعت ساختمان که همواره به عنوان یکی از پیشتازان این عرصه  محسوب می گردد،سبب ساز کسب تجربیات مختلف در تامین متریال پروژه های خرد و کلان داخلی و خارجی شده است که به توفیق یزدان پاک اعتماد و اعتبار را به عنوان گرانبهاترین رهاوردهای ممکن به همراه داشته است.

رویکرد ملی مدبرانه درخصوص حمایت از تولید کالای ایرانی از یک سو و توکل برخدا با باور توانمندی و اتکا به خود همراه با عزمی راسخ ازسویی دیگر ،زمینه ساز تاسیس فن تاپ با زمینه فعالیت تولید و تامین سیستم های نصب تاسیسات گشت.

فن تاپ با تجربه ارزشمندکسب شده در سال های متمادی،مدیریت کارآمد و خلاق و متعهد،کارشناسان و پرسنل فرهیخته و مجرب،پشتوانه مالی و علمی غنی با نگرش به آخرین مقیاس های جهانی و بررسی نیازجامعه فعالیت نموده وهمواره دستیابی به خودکفایی ملی در حوزه تاسیسات ساختمان منطبق با استاندارهای روز دنیا ،ایجاد اشتغال و شایسته سالاری،احترام به حقوق مشتریان و جلب رضایت و اعتماد ایشان را سرلوحه کار خویش قرارداده است.

منبع: linkran لینکران fantap.co

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی